P.E.T.A - Tarnowski Klub Karpiowy.

Tarnowski Klub Karpiowy P.E.T.A

Karpiowanie - nasza wielka pasja!
More Website Templates @ TemplateMonster.com. July 16, 2012!

•  Opublikowano dnia: 2010-07-11  •   Tomasz Lisik  •   Wyświetleń: 3264   •

Zasiadka na Cichej Wodzie i nowy rekord życiowy Tomka!

W dniach od 04.07 do 10.07 pojechałem na wcześniej zaplanowaną zasiadkę karpiową na łowisko Cicha Woda. W zasiadce miało brać udział kilkoro kolegów z całej Polski ale z różnych przyczyn nie wszyscy dojechali. W ścisłym naszym gronie byłem ja ,Ząbek ,Jurek oraz koledzy Maciej ,Marcin z lubelskiego klubu Haczyk. Już pierwszego dnia ja i Jurek zaliczyliśmy pierwsze brania i na macie wylądowało 6 karpiszonów o wadze pomiędzy 6 a 8 kilo.

Relacja z zasiadki klubowej P.E.T.A na Cichej Wodzie

Następna noc jest męcząca. Po 24 godzinach integracji kładziemy się wcześniej spać ale ze snu nici. Już prawie zasypiam i słyszę pi..pi..piiiiiii wybiegam z namiotu zacinam i się zaczyna. "Coś" jedzie z prawej na lewo nie mogę drania zlokalizować wołam Juraska ale śpi chłop zmęczony trudami dnia...haha na szczęście po drugiej stronie stawu byli rozbici Maciej i Marcin którzy mimo sporej odległości przybiegli i pomogli podebrać mi rybkę. Jak się potem okazało kapiszon miał 10 kg. Chłopakom bardzo dziękuję za pomoc i rozchodzimy się spać.

Relacja z zasiadki klubowej P.E.T.A na Cichej WodzieRelacja z zasiadki klubowej P.E.T.A na Cichej Wodzie

Ale nie mija godzina i znów to samo hehehe. Chłopaki nie zawiedli i znów przylecieli podebrać nieco mniejszego miśka, ale tym razem kije zostają na brzegu. Już nie rzucam (chce się wyspać) a kolegów zapraszam na "coś niecoś" i tak przy rozmowach mija około 0.5 literka i decydujemy się na spanie. Jeszcze raz dziękuję kolegom za pomoc. We wtorek dojeżdża do nas Ząbek i zaraz po umieszczeniu zestawów w wodzie notuje pierwsze brania i wyjmuje karpia 9 kg. W dobrych humorach idziemy na grilla i małe coś niecoś...

Relacja z zasiadki klubowej P.E.T.A na Cichej Wodzie

Po wielkiej integracji poranek wydaję się nieco za gorący na jakąkolwiek egzystencję więc schładzam się w wodzie :)

Cały czas wymyślam czym podejść te największe miśki. Po małym wywiadzie u "miejscowych" zakładam odpowiednie kulasy i wywożę zestawy dokładnie tam gdzie nęcę. Mijają godziny i nic się nie dzieję więc idę zrobić kilka fotek zachodzącego słońca na tle przepięknej Cichej Wody...

Noc mija spokojnie i rano już lekko zdziwiony, że na przysmaki "miejscowych" nie mam efektów kombinuję zmianę przyponów gdy nagle ostre piiii... zacinam i...kurde ale cos "kopie". Po kilku minutach naprawdę pięknej walki na macie ląduje kapiszon 12.5 kg. Cieszę się bardzo bo to mój rekord. Wsadzam miśka do worka i kładę kij na rod poda, a tu na drugim kiju pi... pi... Myślę, że trąciłem kij ale nie... nagle ostre piiiiii...zacinam i myślę że mam deja vu kapiszon walczy jak oszalały co chwilę muszę albo mu odpuszczać albo przykręcać na szpuli. Po dobrych 10 minutach na macie ląduje kapiszon 13.5 kg cieszę się bo dwie piękne ryby w okresie 30 minut i oby dwie to moje życiowe ryby...

Podsumowując przez 6 dni złowiłem 22 karpie o łącznej wadze około 180 kg a wszyscy razem 260 kg urlop uważam za bardzo udany wszystkim życzę tyle holi i tyle pięknych ryb. Serdecznie chciałbym podziękować wszystkim kolegom którzy byli w tym czasie nad Cichą Wodą a z większością integrowaliśmy się bardzo mocnoJ pozdrawiam WOJTKA ,PIOTRKA ,HENIA, CZARNEGO, OSĘ , MACIEJA , MARCINA, oczywiście JURASA , ZĄBKA i wszystkich tych dzięki którym ten wyjazd stawiam na pierwszym miejscu niezapomnianych wyjazdów. Resztę fotek z Cichej Wody doślę do galerii jak prześlą mi koledzy(Ząbek ty też J) Pozdrawiam wszystkich i do następnego spotkania....

Tarnowski Klub Karpiowy P.E.T.A - Galeria Tarnowski Klub Karpiowy P.E.T.A - Galeria Tarnowski Klub Karpiowy P.E.T.A - Galeria Tarnowski Klub Karpiowy P.E.T.A - Galeria Tarnowski Klub Karpiowy P.E.T.A - Galeria Tarnowski Klub Karpiowy P.E.T.A - Galeria Tarnowski Klub Karpiowy P.E.T.A - Galeria Tarnowski Klub Karpiowy P.E.T.A - Galeria Tarnowski Klub Karpiowy P.E.T.A - Galeria Tarnowski Klub Karpiowy P.E.T.A - Galeria Tarnowski Klub Karpiowy P.E.T.A - Galeria Tarnowski Klub Karpiowy P.E.T.A - Galeria